sobota 16. listopadu 2013

Transformátor - docela šikovná věcička

Ahoj!

Dnes se podíváme na transformátor.

(web)
 haha, všichni jsme se potrhali smíchy ...



V kosmetické sféře ale pojmenovali kolegové od Elfu jako (oční) transformátor tuto věc :




Jak vidíte, je to set 4 "stínů"... V "" je to proto, že jako samostatné stíny jsou naprosto k ničemu, ale zlobit se za to nemůžeme, protože jejich funkcí je transformovat, předělat barvu původního stínu. A jak se jim to daří, o tom bude dnešní recenze :-)


Na první pohled je to obyčejná plastová krabička, která se sice nejeví nějak luxusně, ale neurazí, je šikovná, tak akorát do ruky, má zrcátko, které ale domnívám se zapříčiňuje, že paletka je o mnoho těžší, než se na pohled zdá... Krabička také mimo stínů obsahuje i štěteček, který ale není vůbec špatný! Jen je malý, jeho velikost je nedostačující k účelům paletky, ale třeba na vykreslení obočí nebo aplikování rozjasňujícího stínu do koutku oka - musím říct, že fakt pecka, je jemný, ale relativně hustý, na to jak je maličký.

Ono obecně k Elfu mám rozporuplné sympatie, jak je něco velmi dobré, vzápětí je tam něco hodně špatné...
Ale co mohu doporučit všemi deseti ( i dvaceti) je Powder Brush z kolekce Studio . Lepšího štětce niet... v této cenové kategorii... Mám ho už druhým rokem a přísahám na všechno,co se hýbe, že mi nevypadla ani jedna štětinka, navíc je úžasně jemný, ale hodně hustý a prostě je to kvalita na entou, big hi five! (navíc je na něj teď sleva)

Ale to jsem trošku odbočila...

Chtěla bych se vyjádřit k tomu nejhlavnějšímu a sice funkci, kterou mají stíny disponovat.
Podle výrobce :

Nudí Vás již Vaše oční stíny? Dopřejte si zcela nový zážitek pomocí našeho zázračného transformátoru! Přeměňte vaše stíny v celou škálu zbrusu nových odstínů s touto paletkou obsahující 4 duhové stíny. Používejte samostatně, pod, nad stíny nebo různě kombinujte pro dosažení mnoha zajímavých efektů. Duhové tóny nejen změní odstín a intenzitu barvy, ale promění vaše tmavé stíny v nové lesklé odstíny.

Jejich účel je tedy vytvořený k tomu, aby přeměnily (ale já bych spíše použila slovo pozměnily) normální stíny,  a to pozor - kterékoliv značky, fungují na všechny stíny stejně.
 (P.S. aplikujte vždy NAD stíny a ne pod stíny!!!!)


Musím však upozornit - že se vždy jedná o lesklý finish, tudíž i když použijete matný stín, vyjde vám z toho lesklá pozměnená kopie.

Což může být na škodu a nemusí :-)

Stíny jsou hodně světlé, ale mají nádech (z leva do prava) do zelena, žluta, růžova a modra ( ale je to jen nádech,nic víc).
Osvědčilo se mi používat trans.stíny na stíny teplotně podobné, tzn na modrý podkladový stín není vhodné aplikovat žlutý transformátor,ale modrý. Barva více vynikne.
Celý vtip je v tom, že vám transformátor nevytvoří  z oranžového stínu tmavě fialový. Jen dodá víc "šťávy" tomu podkladovému, víc ho vyšvihne, podtrhne, zvýrazní anebo naopak ztlumí, zjemní, usadí ! depends... rozumíme si....

Pro demostraci jsem použila stíny z MUA paletek.


Starry Night





Dusk til Dawn





S bází drží stejně dobře jako stíny bez transformátoru.

Celkově se mi ta věcička líbí, zezačátku jsem zkoušela snad všechny stíny a variace a prostě mě to baví.
S postupem času jsem však na to hraní trochu líná, navíc je ráno méně času a podobné výmluvy.
Určitě se nejedná o nezbytnost, ale kdo nemá třeba tak rozsáhlou sbírku stínů může mu TRANS. pomoci.


Hodnocení : 8/10  Je to docela vysoké hodnocení, ale když ona je to moje taková srdcovka...

A taková milá záležitost nakonec - nyní ho seženete za neuvěřitelných (:-D) 78Kč    http://www.elfkosmetika.cz/search-/duhove-stiny


Jak se Vám výsledek líbí? Čekaly jste něco více nebo vidíte ten rozdíl zcela zřetelně? Nahlodala jsem Vás ke koupi ? Jací jsou vaši oblíbenci od Elfu a co je naopak propadák? :-)

Děkuji za Váš čas  :-)

S láskou,

Nat Aly



Na konec to dneska budou ježečkové :-)


2 komentáře:

  1. haha ten začátek:-D abych řekla pravdu, tak moc rozdíl nevidí, ale dobře, že Ti vyhoují a seš s nimi spokojená:) a ten štetec od Elfu taky miluju! já ho mám už asi 3 roky a pořád drží stejně:)

    OdpovědětVymazat
  2. ano, vyhovují,ale je to spíše taková blbůstka :-)

    OdpovědětVymazat

Těším se z každého jedného komentáře, děkuji :-) Svůj blog taktéž věnuji všem nespokojeným lidem, kteří potřebují ventilovat své frustrace skrz klávesnici, nech sa páčí! Posílám Vám mír a lásku do všech světových stran :-*