pátek 18. října 2013

Asistentka Michala Davida

Ahojte! :-)

Dnes Vám ukážu jednu retro rtěnku. Retro svojí barvou. Aneb 80's a pořádný disco inferno, LET'S GO!




Výšková budova?




Kdeže, toto  je Clinique Long Last Lipstick.


Co se týče obalu, no tak jako ten moc ne. To třeba takový Dermacol Lip Seduction má hezčí obaly. 

Gramáž 4 dží , normálka.

Ale jak se říká, nesuď knihu podle obalu...



Barva je krásná, o tom žádná, taková růžová do mauve, sama o sobě teplotně neutrální možná trochu do studena, ale co mě dráždí je ten mega shimmer, který dodá  až přímo ledový nádech, tudíž jarní a podzimní typy by Měsíček volit neměly.

Zde nálož fotek ze všech možných stran a osvětlení :-)

Barva sama o sobě ve 3 vrstvách a asistent Baltazar.



Jeden tah vs. 3 tahy, poprvé
podruhé
potřetí

počtvrté


popáté
a na umělém světle...


Jedná se o krémové pohlazení, jenž drží 2,5 hodiny úplně bez problémů (já vlastním relativně světlý odstín, které obecně drží kratší dobu), jídlo nejídlo a navíc je to doslova samým blahem, jedním tahem, pigmentace až na půdu.
Zbytečnost dát si před rtěnkou nějaký balzám, tady se vysušování nekoná, naopak máte s hydratací na pár hodin vystaráno.  





Rtěnku doporučuji, je vážně dobrá... Ale sama jí používám jen zřídka a to kvůli tomu "diskokoulímu" efektu.

Hodnocení : 8/10 +  má za skvělou pigmentaci a ještě výbornější hydrataci
                             -  kvůli obalu a mohla by držet trochu dýl


Líbí/nelíbí se Vám odstín Silvery Moon? Máte někdo tuto rtěnku?  Já jsem s Clinique kosmetikou  všehovšudy spokojená, jaké jsou Vaše zkušenosti? :-)


Přeji Vám zaslouženě odpočinkový krásný pátek.

 S láskou,

Nat Aly


                     P.S. Zítra se koná Interbeauty Prague Festival, máte tam někdo namířeno ? :-) 


7 komentářů:

  1. Tak to je pořádný disko trisko! Ale tobě sluší, asi je vhodnější na tmavší typy, mně by z ní zežloutl obličej...jinak na beauty mě najdeš u stánku s rakovinama ;)

    OdpovědětVymazat
  2. To je nevkusná barva... A ty tvoje rádoby vtipný kecy jsou trapný. Seš redaktorka Bravíčka, nebo co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Néé, sem šéfredaktorka a díky za to, že si ve volném čase čteš zrovna můj blog, moc to pro mě znamená :-)

      Vymazat
  3. Ahoj Natalko, muzu ti tak doufam rikat, Pindolina mi prijde strasne osklive :-) Podle ceho sis to vybrala? A proc mas jako fotku cizi zenskou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, zní to ošklivě? :-) Nad nápisem ještě pořád tápu. A cizí ženskou už tám mám dlouho, ale už by asi bylo potřeba si jí změniť, když mám blog, což? :-) A Natálko mi říkat samozřejmě můžeš :-) Děkuju!

      Vymazat
    2. Tak jsem se rozhodla, že si název blogu změním podle své přezdívky a sice Pratalka :-D Tak mi říká můj přítel, ne Natalka, ale Pratalka lebo doma stale pracem :-) Děkuju ti za inspiraci :-)

      Vymazat

Těším se z každého jedného komentáře, děkuji :-) Svůj blog taktéž věnuji všem nespokojeným lidem, kteří potřebují ventilovat své frustrace skrz klávesnici, nech sa páčí! Posílám Vám mír a lásku do všech světových stran :-*