úterý 15. října 2013

Ty jsi ale Budapešť!

Ahoj :-)

Dnes Vám ukážu jeden lak, který si mě naprosto koupil svojí barvou, přestože jsem si ho reálně musela koupit já. Marketingové vydírání.



Konkrétně se jedná o You're such a Budapest od O.P.I, světlý mix fialkové x pomněnkové.  


Mně se Budapešť zdá víc do fialova, spolu s nalakovanými nehty jsem se sebou ale začala nosit i pochybnosti o své barvosleposti (?) jelikož drtivá většina lidí v mém okolí by mi odpřísáhlo, že lak je modrý...ale modrý je snad silné slovo,ne?! Nechám to na Vás.Takže.... problém světa by byl popsán.




Lak obsahuje i třpytečky, které blesk sice na světlo vytáhl, ale vaše oko je nevytáhne, takže je zmiňuji jenom proto, aby si nepřišly ukrátěné.



Co se týče kvality - prý laky O.P.I. patří k jedničce, já měla opilaků všehovšudy asi jenom 5 a víc jich nebylo nikdy právě proto, že tento názor sdílet nemůžu. Výdrž je přímo hrozná! Je možné, že jsem měla 5 závadných kusů po sobě, nebo že mám vadný nehty. S ohledem na to, že vadný nehty nemám :-), tak nevím. Každopádně tento lak byl posledním hřebíčkem do opirakvičky, víc už od nich zkoušet nebudu, jelikož už z principu se mi zkrátka NECHCE přelakovávat si nehty co dobré 3 dny (to je tak maximum, co se dá ještě vydržet, pak už to musí dolů celé).
Navíc krytí - aby kryl plně, je potřeba dát 3 vrsty! 2 ujdou,ale nehty prosvítají skrz nějaký světelný zdroj, takže večer si toho člověk všimne více.
Každopádně - každý lak přetírám Essence Better than gel nails, lepší top coat neznám, když už tomu věnuji něco ze svého času, tak ať to aspoň stojí za to na těch minimálně 5 dní.

Celá výbava na upravené ruce:


A ještě jedna v umělém světle, kde ta fialová více prokoukla. 


To sevření mělo být původně vtipný, ale už ho dělat asi nebudu.. :D



Přestože se s lakem pracuje v oukeji, štěteček je klasický, stejný jako u všech ostatních opilaků, takže manipulace s ním je fajná, i když já preferuji širší štětečky,nedělá bublinky a schne rychle, dávám mu ...
Hodnocení: 6/10 - bludišťáka nedostane za chabou výdrž- odlupování u špiček, "mozaikování"celého nehtu po několika dnech - fujky a za krytí až ve třetí vrstvě...).
U mě O.P.I. boduje nekonečně dlouhou škálou barev, ale za kvalitu si ruce nepotřesem.

A jak se líbí Vám tato barva?  :-)

2 komentáře:

  1. To je jasná modrá, todleto! Ale jako jo, na jedné fotce možná malinko do fialova, ale jinak...každopádně je krásná :). Já doma snad žádný drahý lak nemám kromě Illamasqua, který je celkem naprd.

    OdpovědětVymazat
  2. Já tam stejně všude víc vidim tu fialovou, takže asi to bude nakonec chyba na mým přijímači :-) A ten máš z nějakýho boxu,ne? To by mě jinak naštvalo koupit si ho originál... Illamasqua má ty laky docela prťavý a ještě drahý

    OdpovědětVymazat

Těším se z každého jedného komentáře, děkuji :-) Svůj blog taktéž věnuji všem nespokojeným lidem, kteří potřebují ventilovat své frustrace skrz klávesnici, nech sa páčí! Posílám Vám mír a lásku do všech světových stran :-*