pondělí 28. října 2013

Michael Kors pro Estée Lauder - paletka

Ahoj!

Co se mimo jiné  stane, když si podají ruce  Estée Lauder s Michael(em) Kors(em)? Ukažme si na to!



Tohle!


Elegantní, že? Popravdě jsem obal fotila asi 10 minut. Samozřejmě se nejedná o takhle hnusnou zlatou, to by těm dvoum nebylo podobné, ve skutečnosti je obal krásný,jednoduchý, zlatý, který ale funguje skoro stejně dobře jako zrcadlo,až na to,že deformuje tvary.. Mrcha odráží úplně všechno.




Takže, co v sobě fešanda ukrývá?





6 stínů a 1 bronzer

Víte, já jsem  paletku dostala k Vánocům. Jedná se o limitku, která je stále k dostání na internetu. Sama bych si jí nekoupila z několika důvodů, ale dar je dar a co dostanu, na to se vrhnu nejdřív... Tak proč vypadá tak nepoužitě? ..............Vypusťte svoče!



:D Ne, nedělám si prdel...

Bohužel to je jedná velká tragédie. O to více mi to je líto vůči člověku, co mi jí daroval, a tak aspoň využívám odstín Sugar Biscuit, který je opravdu fajn, používám ho pod obočí. Nechápu a nevím, proč se ostatní stíny kvalitou tak moc liší. 
Jestli mi pořád nevěříte...




na umělém světle

Mně se je ani nechce rozepisovat jednotlivě. Nebo spíš ne, že nechce, ale je to zbytečné. Myslím, že každý vidí, jak moc bídně na tom jsou.
Kdybych si tu paletku nedejbože koupila sama, vrátila bych se a omlátila jim to o hlavu... Nepřijde mi moc normální vypustit do světa něco, co nese moje jméno a vědět, že to je špatné. Možná to teda nevěděli, třeba byli zfetovaní když to připravovali, nevím. Paletka je totiž těžký podprůměr. Chudák Mišo Korsů se s tim patlal a oni to u Ester takhle dojebali.

Nevím, co k tomu víc říct.

Je mi do breku, když vidím, jak je krásná a naprosto nepoužitelná. 
Mohlo by být ale hůř, obecně mi ty odstíny vůbec barevně nejdou... takže pláču tak napůl.

Hodnocení : ...pfff.... no dám jí 4/10 za pěkný obal, vnitřní zrcátko, za Sugar Biscuit 60 a za to, že mi jí dala milovaná osoba, což je nefér, ale život je nefér.

Co na to říkáte? :D 

High end vůbec nezaručuje kvalitu, to vám teda můžu říct, tak se snad příště kouknem na něco z drogérky ;-)

Pro potěšení, ušoplesk na závěr :-)

(web)

Mějte se moc krásně!

S láskou,

Nat Aly

1 komentář:

Těším se z každého jedného komentáře, děkuji :-) Svůj blog taktéž věnuji všem nespokojeným lidem, kteří potřebují ventilovat své frustrace skrz klávesnici, nech sa páčí! Posílám Vám mír a lásku do všech světových stran :-*