pondělí 14. října 2013

Uvítací plky

Ahoj!


V návalu nespokojenosti z mé osoby jsem se rozhodla udělat krok, ne tak významný pro lidstvo, ale doufám, že významný pro mě, a sice založit si blog :D Moc průlomnicky to nezní, ale věřím, že se do mého života vsune nějaká forma řádu, jehož nedostatek poslední dobou intenzivně pociťuji. Nicméně bych byla ráda, aby se blog nesl v „primitivnějším“ stylu, tak nějak odlehčeně, vážnosti máme ve světě dost. Jsem si jistá, že většinu kosmetických blogů píšou mladé a inteligentní holky, které mají blog jako koníček a ne jako reprezentativní seminární práci  a dále  věřím, že líbit se,  je jedna z nejzákladnějších potřeb dívky/ženy, proto neočekávejte články k hospodářskému dění ve světě, nýbrž nějakou tu pořádnou materialistickou flákotu v podobě kosmetiky, oblečení apod.




Teď když jsme se zbavili posledních nerdů, co se sem dostali těžkým omylem, patřilo by se představit.

Vystupuji zde pod Nat Aly, takže je zcela zřejmé, že moje rodné jméno je Alžběta… Bětka . To je hezké jméno, no ale tak se nejmenuji v tomto životě, to si jen dělám švandu (to slovo…švanda…)
Studuji (doufám, že i po dnešní návštěvě studijního oddělení… )VŠ na Slovensku, kde žiju přes dva roky, ale původně jsem z Prahy, teda ještě prapůvodnějš jsem sice ze Slovenska, ale drtivou většinu mého života jsem prožila v Praze.

Věřím,že máte lepší věci na práci, než si číst o mně, a proto bych Vás tu jen chtěla přivítat a přála bych si, aby Vám byl můj blog přínosem. Zatím sama nevím do jaké podoby ho až dostanu, no s nějakou představou začínám, a tak doufám, že ta Vám prozatím bude aspoň trošku vyhovovat :-).

Děkuji za pozornost :-)

                                                                   S láskou,


                                                                    Nat Aly

Žádné komentáře:

Okomentovat

Těším se z každého jedného komentáře, děkuji :-) Svůj blog taktéž věnuji všem nespokojeným lidem, kteří potřebují ventilovat své frustrace skrz klávesnici, nech sa páčí! Posílám Vám mír a lásku do všech světových stran :-*