sobota 19. října 2013

Famfárová sobota

Krásnou sobotu! :-)

Přijela jsem na pár dní do Prahy, a tak jsme vyrazily s mojí velmi dobrou kamarádkou na Interbeauty Prague Festival do Holešovic. Šly jsme tam okolo jedné po poledni a bylo nádherné počasí, ze kterého se hrozně těším, protože každou chvíli už bude zima :-)






















Omlouvám se, to je všechno co jsem nafotila :D jelikož jsem si napsala seznam dopředu s tím, co chci, abych neutrácela zbytečně a hlavně, abych se tam nezdržovala, protože přecpané prostory nesnáším moc dobře, takže jsem se zdržela jen asi půl hodiny.

Okolo druhé jsme se  přesunuly do Palladia, kde to nebylo o moc lepší, protože se  tam slavili Palládí narozeniny a byl tam Mareš a Prachařová a nějaká přehlídka a mikrofony a všechno nahlas a plno lidí a tak :-/

Daly jsme si tedy jen kafe u Paula, já si k oříškové kávě dala  ještě rebarborový koláček, můj nejoblíbenější :-), stavily se v Tezenisu, kde měli akci podprsenka za 150,- a  ukončily tour v  Dmku, kam jsem si přišla pro Mixa micerálku, kterou jsem ještě nezkoušela  a Biodermu jsem zapomněla doma na Slovensku, takže dobrá příležitost konečně je porovnat.

Na Mixa kosmetiku je v Dm teď sleva.

na rimmel řasenky taky

a rimmel match perfection

A tohle jsem si pořídila dnes já : 


samoopalovák

Mixa micerálka a na doporučení Plum něco od Salvusu

různé balistiky od Bomb Cosmetics

l
Doma jsem neměla žádný červený lak, Jordanu jsem koupila na doporučení Péti z LovelyHair , zatím s ní nemám zkušenost. Modré a lososové kuličky jsou na kaviárovou manikúru, kterou jsem taky ještě nikdy nezkoušela, takže se už moc těším, až se do toho pustím :-)



Navštívily jsme i tradiční OnaDnes Jarmark , kde jsem ukořistila kabelku  Carpisa ještě s visačkou za pouhých 50,- Kč!! Jabadabadůůů!! Z toho se hrozně moc těším, protože miluji mint barvu a kabelku určitě vynosím.


krásná,že? :-) ve skutečnosti je víc mint













kvůli tady tomu fleku  (na zadní straně) byla tak levná


Na všechny produkty bude samozřejmě recenze :-)


Dnešek byl skvělej, hlavně kvůli Andy, se kterou jsme se už dlouhooo neviděly a taky kvůli sluníčku a kvůli Carpise!! A celkově jsem moc vděčná za všechno, co se dnes událo. 



Ještě jsem Vám chtěla ukázat, jak jsem Budapešti křivdila, vydržela ne 3, ale 4 dny :D Ale stejně jenom díky Better than gel nails.
uštíplej ukazováček


Takže to by bylo! Díky, že jste dočetli až sem :-) Doufám, že jste se dnes měly v rámci možností taky moc fajn!



Byly jste někdo v Holešovicích? Pořídily jste si tam něco? Máte někdo zkušenost se Salvus kosmetikou?  Líbí se Vám kabelka? :-) (odpovězte na všechno!!!!!! ) :D





Tak zase příště ahoj!


P.S.Chtěla bych se omluvit INF, ale nenašla jsem tě :D

2 komentáře:

  1. Se neomlouvej, ja uz jsem urazena a to jen tak nespravis, za trest neodpovim na otazky :D! Ale ten krem na oci od Salvusu je super. Ja ukoristila vonaci veci od Bomb. A byla jsem v Holseovicich, jo...celych 22 hodin :D. Rekord kosmeticke blogerky.

    OdpovědětVymazat

Těším se z každého jedného komentáře, děkuji :-) Svůj blog taktéž věnuji všem nespokojeným lidem, kteří potřebují ventilovat své frustrace skrz klávesnici, nech sa páčí! Posílám Vám mír a lásku do všech světových stran :-*