čtvrtek 24. října 2013

Too Faced Romantic Eye paletka

Ahoj!

Dneska Vám ukážu paletku od značky Too Faced, takže už tušíte, že bude neobyčejná... Minimálně pro design, který mají u TF vždycky zmáknutý. Pro mě je i speciální v tom, že se jedná o veganskou kosmetiku, ne že bych neměla v koupelně žádné silikony a parabeny, mám, ale tak nějak mě to pokrytecky hladí na srdíčku.
Dřív se řešila kauza, že jejich báze pod oční stíny obsahovala lanolin ( oveččí pot), ale už prý neobsahuje, takže všechno v pořádku, všichni jsme spokojení.

Btw, to oko je fakt moc dobře nalepený, je na lesklém papíře, takže  v kontrastu s matným papírem, který tvoří krabičku, no nevím jestli to je tím, ale to oko ...mě pozoruje.... Ať už stojím v jakémkoliv úhlu... Jako Samara..

Na oficiálních stránkách Vám jí představí takto:

(web)
Já Vám jí představím takto :


 :D jde vidět, že už toho chuděra docela dost zažila. Pod názvem Romantic Eye bylo ještě napsáno Classic Beauty Shadow Collection a ještě pod tím to samé, ale ve francouzštině. Věřte mi, že jsem si připadala jak Mr.Bean, který kýchnul na obraz a snažil se tu nehodu napravit opakovaně, než uznal, že už to lepší fakt nebude, proto to taky vypadá tak, jak to vypadá.


 Zavírání je na magnet a drží opravdu dobře.





Že paletka obsahuje i kartičky s návodem na líčení, to jsem se dozvěděla docela náhodou, možná tak po měsíci používání. Zaujala mě najednou ta šipička tam...




Kartičky jsou 3, psané z každé strany jiným jazykem, líčení však zůstává stejné:







To by byl exteriér.  A teď se podíváme na stíny jako takové.



Paletka obsahuje 9 stínů, 6 malých a 3 větší, které se používají jako základ líčení na celé oční víčko, proto mají větší gramáž (konkrétně 2 dží, menší potom po 0,9 ). Většinou to bývá tak, že se pigmentace u různých odstínů liší a u Romantického oka tomu nebylo jinak, proto si na ně posvítíme.

 Soulmates 

Jeden z mých nejoblíbenějších stínů.  Obsahuje mini třpytky, ale ve výsledku se tváří víc leskle, než třpytivě.  V létě jsem ho používala místo rozjasňovače. Má máslovou konzistenci a velmi dobrou pigmentaci. Je to univerzální odstín, teplotně neutrální, a vím, že ho vypotřebuji do posledné trblietky.... (to je hezčí slovo, než třpytka, ne? :-) )

Kiss the bride

Takový hezký název, co? A nic. Pigmentově nejslabší odstín z celé paletky. Navíc to práší... ale jak! Barva to je krásná, baby pink. Ono na ruce to vypadá jinak, jak na oku, tam se mi ho prostě nepovede navrstvit dostatečně, aby  barva vynikla. Moc ho nepoužívám, protože... není vidět :D

Bouquet Toss

Ještě vznešenější název, ale s kolegou o patro výš by si mohli podat ruku. Nejhorší na tom vše je, že prostě práší, tudíž aplikace štětcem je horor. Protože jsem ale pozitivní člověk, využítí jsem mu našla. Výborně se realizuje v barevných přechodech, které zjemní, ale vlastní pigmentací nijak neovlivní. Všechny stíny "blendím" Bouguetem, přechody jsou pak plynulé, takže ho paradoxně používám skoro každý den.


I do

Šedá, šedivá. Taky blbá pigmentace. Docela hodně blbá. Na druhou stranu nepráší :D Kolegové z TF šlápli u těchto 3 stínů vedle, což je hrozná škoda, jelikož jsou všechny matné a nebýt té konzistence a pigmentaci... což je asi i blbý dokončovat, protože bez toho to nejde, takže barva nebarva, jsou naprd. Každopádně navrstvit se dá, ale chce to trpělivost.

Cut the Cake

Tak tohle chceš... Studená světlá šedo-fialová, moc hezká, mohla by být sytější, ale je dostatečná, dá se vrstvit,  ale nedá se převrstvit (jestli mi rozumíte).  Favorit!

Honeymoon

Tmavá zlatá, která se mi vůbec nehodí na obličej, protože ona je teplá a já studená... a samozřejmě, že je nejlepší z celý paletky,žejo! Samým blahem,jedním tahem. Pigmentace na jedničku, máslová konzistence, tak si jen tak vždycky říkám,že škoda, mně opravdu nesluší a na rozjasňovač je moc rozjasněná, výrazná, kdepak, tady to patří na oko. Říkáte si, tak to je asi jasný že jako rozjasňovač né, já si to musela vyzkoušet...vypadala jsem jak rugbista. Drží i bez báze jako přikovaná.

Un- Veil

To má být černá? Ale ne, nebudu hnusná. Jde tu totiž o to, že sytá černá by ani do paletky nezapadla. Proto si myslím, že je nefér posuzovat jí jako černou. Pigmentovaná je docela fajn, ale samozřejmě to není Creep od UD Naked. Přijde mi, že tyto druhy odstínů jsou jen do počtu, kdo by chtěl černou,tak sáhne jinam a to mám na mysli i do drogérkové zásoby, je to totiž stejná úroveň ( drogérka možná i trošku lepší,pššt).


First Dance

Tmavá fialová, opět... nepráší, na jeden tah nabere obrovské množství, tak, že už se těšíte, že konečně nějakej vodvaz, ale jak se blížíte k ruce, jakoby se začala stydět, prostě opět.. Nic moc. Upřímně. Navíc z dálky ani fialově nevypadá, je to tmavá barva, ani ne černá,ani ne fialová....Používám jí však do záhybu oka.


Ever After

Krásná barva, teplá hnědá, se zlatými třpytečkami v miniaturním provedení, takže finále je lesklé. Spolu se Soulmates a Honeymoon nejlepší 3 stíny v paletce, které opravdu dosahují úrovně high-endu, na ně se nedá říct křivého slůvka.


Co se týče výdrže, používám bázi pod oční stíny, také od Too Faced, kterou jsem vyfotila spolu s paletkou výše... toto kombo drží až do večera.


To by byly kecy a teď svoče :








doma


na umělém světle

Takže abych to shrnula, nádherný design, prostě kousek, na který se chcete koukat, s paletkou vytvoříte krásné líčení, ne že ne, jen úroveň kvality stínů se liší. Největší propadák je asi Un-Veil a naopak nejlepší stíny jsem už zmínila - Soulmates, Honeymoon a Ever After.


Paletku jsem koupila  v Sephoře a přišla mě na 830 kč spolu s bází.


Hodnocení : 7/10


Líbí se Vám paletka? Přesvědčila Vás o tom, že jí musíte mít nebo Vás naopak odradila? 

Děkuji Vám za Váš čas,  s láskou,

Nat Aly



... a nakonec miminko pro zlepšení nálady :-)

(web)



4 komentáře:

  1. Ty vole, to vypadá, že to fotíš u mě doma :D! Vypadá to u vás hrozně podobně :). Na svočích vypadá paletka fakt krásně, já si teď pořídila nově Naked Basics, ale ještě jsem ji nepoužila, leč chystám se :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já fotím u vás doma, vždy když odejdeš do školy nebo když seš v práci,takže mám tu příležitost skoro pořád :-))) Já bych jí chtěla,ale nepotřebuju jí, u UD mi to obecně nějak prochází tímto odůvodněním :-)

      Vymazat
  2. Pěkná paletka! Líbí se mi namixování stínů, šikovné :) A hrozně mě bere stín Honeymoon, mně by naopak (zcela neskromně) hrozně slušel :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabi, tak já ti ho vymontuju a pošlu,jo ? :-P :-D

      Vymazat

Těším se z každého jedného komentáře, děkuji :-) Svůj blog taktéž věnuji všem nespokojeným lidem, kteří potřebují ventilovat své frustrace skrz klávesnici, nech sa páčí! Posílám Vám mír a lásku do všech světových stran :-*